| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Eagle Talon TSI AWD -96 Rullande Chassie
|
1 besök senaste veckan (2202 totalt) |
|
eagle talon säljes som rullande chassie. pris beroende på vad som skall följa med. karossen går ej regga in i sverige. den är rostfri & buckelfri och det är alltså andra generationens talon med den rundare finare karossen(eagles motsvarighet till mitsubishi eclipse = samma bil med annat kjolpaket) väldigt kortfattat så saknas baksäte och sidopaneler, dörrsidor, motor, växellåda, fördelningslåda, bakdiff men är i övrigt komplett. motor och drivlina från evo 1-3 passar bolt on. 10.000kr finns även ett komplett eclipse facelift (97-99) kjolpaket att köpa till för 3.000kr eventuellt bytes mot cross eller något som tar mindre plats! kom med förslag! finns i stockholm. bilden visar hur det ser ut med faceliftpaketet(ej min bil)
0707793301 johan johan.n79@passagen.se _________________ Johan Nagy kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla. |
||
|
axlar diffar osv finns i mängder i staterna men ont om det i sverige vet ej exact om evo 1-3 bakvagnen är samma , troligen ganska lika ialla fall, fram tror jag inte det ser likadant ut evo1-3 har mcperson å dsm g2 har väl en sala framvagn tror jag ngn variant av dubbla a armar är det i alla fall. evo8 motorn har vxl lådan på motsatt sida som eclipsen och tidigare evos så det blir knöligt.
/A _________________ Alfred Schygge |
||
|
Re:
Tack för infon _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
bakvagnen skiljer mellan evo 1-3 & eaglen, diff och växellåda passar dock rakt av från evo 1-3. viktigt är dock att man byter till "både" växellåda och bakdiff från evo 1-3 eller eclipse/eagle då växellåda & bakdiff skiljer i utväxling & då blir mellandiffen ledsen om det inte syncar:)
som tidigare sa så är motor och växellådan åt andra hållet(rättställd) från evo 4 och framåt så de blir mycket jobb för att få dit det. drivaxlar vet jag faktiskt inte om det skiljer eller är lika dock. mvh johan _________________ Johan Nagy kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla. |
||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (2202 totalt) |