Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4726 besök totalt |
1. Cristian Lindblom
2. bongo 3. Cristian Deborg 4. Cess 5. Pasen 6. Daniel Andersson 7. Kristoffer Lundberg 8. Robin Ericsson 9. Stefan Söderstedt 10. Richard Schollin 11. Fredrik Jonsson 12. Magnus Lind 13. Nicklas Wiberg 14. |
||||||
Btw, binder man upp sig på något iom listan så man blir betalningsskyldig även om man skulle få förhinder till söndagen? Vet som sagt inte än hur bilen kommer må på söndag
![]() |
||||||
Re:
![]() edit: jag har som du nog förstått vid det här laget ett helt lager med roliga saabprylar :P inkl. två saabar vi kan sno delar av om det skulle behövas ![]() |
||||||
Re:
Haha bra det! ![]() Satsar på att komma på söndag! Blir en till helg i motorsportens tecken ![]() |
||||||
1. Cristian Lindblom
2. bongo 3. Cristian Deborg 4. Cess 5. Pasen 6. Daniel Andersson 7. Kristoffer Lundberg 8. Robin Ericsson 9. Stefan Söderstedt 10. Richard Schollin 11. Fredrik Jonsson 12. Magnus Lind 13. Nicklas Wiberg 14. Lucas Evo 3 15. 16. _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||||||
Re:
Härligt! ![]() Du ska inte ta med dig farsan i amazonen också? Jag stod och snackade med honom när du körde sist på lunda och han verkade riktigt sugen ![]() |
||||||
Re:
Skulle va kul att att se dig in action med "nya" bilen... Men jag tänkte ju åka på Lunda imorrn, vetesjutton om man pallar 2 dar i rad däruppe... Lycka till! ![]() |
||||||
Hjälper dig lite med den avancerade data administrationen
![]() 1. Cristian Lindblom 2. bongo 3. Cristian Deborg 4. Cess 5. Pasen 6. Daniel Andersson 7. Kristoffer Lundberg 8. Robin Ericsson 9. Stefan Söderstedt 10. Richard Schollin 11. Fredrik Jonsson 12. Magnus Lind 13. Nicklas Wiberg 14. Lucas Evo 3 15. Johan Wennerholm 16. _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||||||
|
||||||
Re:
1. Cristian Lindblom 2. bongo 3. Cristian Deborg 4. Cess 5. Pasen 6. Daniel Andersson 7. Kristoffer Lundberg 8. Robin Ericsson 9. Stefan Söderstedt 10. Richard Schollin 11. Fredrik Jonsson 12. Magnus Lind 13. Nicklas Wiberg 14. Lucas Evo 3 15. Johan Wennerholm 16. Sebastian Pettersson 17. |
||||||
Re:
Det är medtag som gäller! (vad jag förstått) Jag och Chrisss kommer vara där runt kl.8 och börja ställa ut banan. Vi ändrade tid eftersom vi ändå inte får köra förens kl.09:00 samt att vi är så pass få att vi kommer få köra MYCKET ändå. Har någon en 10cm silikonslang 2" till 2,5", en reducering alltså. Så tag gärna med den! Även en vanlig 2,5" 6-10cm slang kan funka! Chrisss ringde nyss och sa att han spräckt en sån slang. Vi ska försöka hitta någon nödlösning men har nån slang så ta gärna med den! ![]() |
||||||
Re:
Tack Rikard för att du efterlyste en slang ![]() Slangen är provisoriskt lagad med vulktape+aluminiumplåt+ståltråd+vulktape+silvertape+slangklämma ![]() Tätt men håller knappast för race > ![]() Tidtagningen anländer vid ca. 10-tiden. Föreslår att vi kör kolonnkörning mellan 09.00 - 10.00. Flera varv i rad. Det ger mycket bra träning på spår och flyt som är avgörande för att sätta bra tider. _________________ Christian Lindblom |
||||||
Bilen packad å klar. Avfärd 06.45.
Hittade en 2,5" slang i min röra igårkväll men det var för mörkt att meka. Gick upp tidigt imorse istället. Fixade en övergång från 2" till 2,5" genom att trä stora slangen över den lilla ![]() Det blev lite för grovt på turbons utlopp. Slangklämman tar i kompressorhuset så slangen sitter lite snålt påskjuten > ![]() Det håller nog ![]() _________________ Christian Lindblom |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4726 besök totalt |