Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3849 besök totalt |
...av mig
![]() Hoppas ni inte tycker rubriken är för missvisande, kommentera och kritisera gärna tack ![]() Glöm inte HD Youtube - Gatebil Mantorp 2011 Mvh, _________________ Jesper Henriksson |
||||||
Tack! Kan inte annat än hålla med dig, sjukligt grisig körning, sjukligt grisigt drickande och sjukligt kul ![]() Pojkarna som rattar har minsann lite stake _________________ Jesper Henriksson |
||||||
Snygg film!
Med tanke på hur det ser ut är det rätt sjukt att kompisen inte fick köra för att han inte hade någon front på bilen. "Det skulle ju filmas en del och det skull hålla en viss nivå och se seriöst ut." _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||||
Ja, är ju standard på gatebil genom alla år att folk plockar bort spoilers, huvar o krejjer när dem ska ut men kanske måste det besiktas med dem på iaf? Låter skumt de där _________________ Jesper Henriksson |
||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Som stel och tråkig svensk är att alltid kul att komma till Gatebil, speciellt Rudskogen,
där allt är galet och alla är galna överallt, hela tiden. _________________ /Mathias Cardevik ![]() 3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||||
Bra film men lite väl mkt drifting för min smak men det är ju jag det.
På GATEBIL visar sig ju ofta håriga byggen som går å låter helt sjukt, mer sånt vill man se ![]() ![]() |
||||||
Jag håller med...snygg film ![]() ![]() ![]() _________________ Mikael Ståhling |
||||||
bulldog: Ligger nåt i det men oftast känns som rätt gråa jämfört med alla andra galningar på banan och iom. att jag bara har ca. 1 timmes batteritid så ville jag få in den grymmaste körningen gatebil har ett erbjuda, sen om dem håller racelinjen eller inte är liksom en annan femma
![]() Men ska tänka på det i fortsättningen ![]() GREYHOUND: Vill göra snygga filmer och på gatebil är det svårt att dränka speakern och bakgrundsmusiken om man inte har just hög musik för det blir dåligt om man klipper hela tiden med nya meningar och nya låtar i bakgrunden. Har fått höra samma mening av många så ska försöka lösa det snyggare nästa gång, hur jag nu ska lyckas med det ![]() _________________ Jesper Henriksson |
||||||
Bra film, kul att nån lägger ner lite tid på redigering och snygga vinklar det blir så mycket bättre.
och som sagt verkar vara hyffsat crazy arrangemang där det händer saker både på och utanför banan. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Jag fastnade på Film vid 02.34 ("ledande" bilen) och 09.01 och 10.00
![]() Du fick med min avåkning när den mörka S14 for förbi fronten på min bil,var fan en "nära döden upplevelse" ![]() Bra Filmat! ![]() _________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||||
[quote="Jimmya"]Du fick med min avåkning när den mörka S14 for förbi fronten på min bil,var fan en "nära döden upplevelse"
![]() Tro fan de, du hör ju lättnaden på läktaren! Men det var ju meningen så du var iskall rakt igenom ![]() _________________ Jesper Henriksson |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3849 besök totalt |