Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 45160 besök totalt |
Här kommer en liten film på eländet också.. Bilder i slutet på förra sidan.
http://www.youtube.com/watch?v=70GdQ _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||
Re:
![]() Ser fullständigt livsfarligt ut! Snacka om tur att det gick så bra som det gick ![]() ![]() ![]() |
||
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||
Det lustiga var att det tog någon sekund innan vi hajjade att vi hade ett järnrör rakt genom bilen
_________________ Marcus Svensson Mazda 626, 1990, FE3-TURBO Toyota Supra MK3 Targa, 1989, 7M-GTE Porsche 924 1978 För Motorarbete: CRS Motorrenoveringar nigell.com |
||
HOLY SMOKE!!!
![]() Risken för ändtarmstömning måste vara stor. Jag blir skitis bara av att se filmen. Nu vet jag varför jag kör på bana och inte i skogen. Jag har inte tillräckligt stora ballar. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||
Fy fasen va otäckt, vilken kraft röret hade genom bilen. Vill helst inte tänka på vad som hänt om röret träffat 20cm längre åt något håll...
Hur känner ni inför rally åkandet efter den här grejen? |
||
|
||
Re:
Egentligen ska man väl inte tänka på vad som kunde ha hänt, men är lite svårt att inte göra det.. Just nu är jag inte alls sugen på att fixa bilen. Har inte varit i garaget sen olyckan. Cuperna jag har kört i år kommer jag inte kunna vinna, och jag hade ändå tänkt att sälja bilen efter säsongen så det kommer nog ut en annons snart. Jag har kört lite bana och rätt mycket konbana förut (även cross några år) och det är skitkul, men kan ändå inte riktigt jämföras med att köra rally... Så, köra rally igen kommer jag att göra. Vi får se om det blir till nästa år, eller om det får vänta lite. Vi har en långloppsbil på jobbet som antagligen ska gå MSLS nästa år, så kanske åker lite med dom ett tag. _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 45160 besök totalt |