| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 18" R-Däck
|
3176 besök totalt |
|
Tja dags att sälja min banhjul då bilen är såld, har haft dom på en BMW M3 E46. Det är 18/8,5" ET38 radius fälgar med toyo r888 225/40 som det är bra med mönster kvar ca 4mm på alla däcken, 2 av däcken köptes nya i juni och har bara körts en bandag. Pris 8000:- Fälgarna finns i Askersund PM:a eller mejla, racer_kolven@hotmail.com tel. 0702723040 bild finns på länken http://www.garaget.org/?car=237315&image=2378907 /Christofer _________________ Christofer Karlsson Volvo 245 turbo |
||||
|
om man kör mycket banträffar så är ju 225 både fram o bak lite smalt, iaf om man har en E46 M3'a. Men jag funderade på om det inte finns någon långloppsserie med däcksbreddsbegränsning där dina däck skulle passa perfekt? Kan ju vara värt att kolla
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Detkanske de är. Har ej provat bredare på m3:an men ja tyckte de funka bra. Var bra balans i bilen. Låg o körde 1.32 tider på mantorp med standard fullutrustad m3 e46 förutom kw v3.
Annars måste dom ju passa bra på en e36
_________________ Christofer Karlsson Volvo 245 turbo |
||||
|
Re:
Wow, shysst tid med fullutrustad och 225. Jag tar tillbaka om bredden _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Låg o körde efter dej endel på bmwsc springbreak i våras om du kommer ihåg en phoenixgul m3. Dock kunde ja inte riktigt matcha dina tider. Då den extra vikten gjorde sig påmind i varje kurva.
de var även första gången ja testa den på bana. Men ska väl erkänna att ja inte är rookie bakom ratten trots min ålder
_________________ Christofer Karlsson Volvo 245 turbo |
||||
|
Re:
Jag är också intresserad av lösa däck. Om det inte blir affär med tidigare talare och priset är rätt så! _________________ Björn Johansson 1st BMW E87 2st BMW E39 5st BMW E36 |
||||
|
Re:
Du har PM _________________ Christofer Karlsson Volvo 245 turbo |
||||
![]() |
SÄLJES
|
3176 besök totalt |