Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 4 besök senaste veckan (67105 totalt) |
Bilen är till salu
![]() Annons: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Köp den, fixa det sista och regga den som ombyggt fordon. Bättre att någon annan tar den än att den bara står och tar plats ![]() _________________ Markus Ålind |
Haha, min är (nästan) helt körklar. Eller körklar är den, bara inte helt laglig än
![]() Har ju gjort ett litet ryck i vår/sommar och mappat/monterat sprut, fixat fjädringen och valsat skärmar så däcken får plats osv. Har ju tom rubbat och vaxat den ![]() Så nu är det lite småsaker kvar innan besiktning, som att snygga till lite el, fäste för batteriet och bygga ett nytt avgassystem. Nytt avgas behövs visserligen inte, utan det är mer att jag tänkte montera dit extraktorröret jag haft liggande i 5-6år och inte gillar dragningen av mitt nuvarande då det tar i golvet rätt rejält. Dock är den bara "klar" som sugis fast turbomotorn är i princip klar den med. Tänkte dock få 2år besiktning så man kan köra lagligt medan man ska mappa in turbon (nästa sommar). Så sluta jiddra och börja trolla så bygger du ihop din så kommer jag ner och hälsar på med min nästa sommar ![]() _________________ Torbjörn Ahlbäck |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 4 besök senaste veckan (67105 totalt) |