Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
943 besök totalt |
SÄLJES: Mitsubishi Lancer EVOlution X -08
Hej! Har en väldigt fin och välvårdad Evo X i mint condition. Jag har försökt hålla bilen i så bra skick som möjligt under min ägo genom att tvätta den i snitt varannan - var tredje dag, och för att hålla fin finish vaxa & reka bilen en gång per månad. Den är nyservad med stora 3 års servicen @ 4800 mil. Utöver det så har jag sett till att alla vätskor i hela bilen är bytta (broms, kyl, diffar, f-låda & v-låda), nästan helt nya däck (Dunlop Sport maxx GT), nya bromsbelägg bak. Bilen har lite modifieringar för bättre prestanda såsom: JRM Steg 1 ECU-tek 410hk/500nm Performace friction skivor fram med HAWK DTC-30 bromsbelägg, HKS super hybrid luftfilter, HKS superflow oljefilter, Milltek helsystem med dubbla 5" utblås. Utseénde mässigt så sitter det en vinge helt i kolfiber istället för original, Perrin kolfiberantenn och ROTA fighter drift mattsvarta 9x18. Bilen är importerad från USA som ny bil, sedan uttagen 2009 här och då genomgick den en Mr. Cap Formula U/Master Treatment. Seriemässig utrustning som AC, Recarostolar, mugghållare, elhissar, ställbara diffar och lite andra bekvämligheter. Liten inspirationsvideo: http://www.youtube.com/watch?v=S4CfW Pris: 275000:- Byte kan vara av intresse. Mvh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
943 besök totalt |