| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Flyttstädning, kylare, sandloppa, grenrör m.m.
|
3011 besök totalt |
|
Ska flytta så jag säljer lite grejer som jag har liggandes, kan även bytas mot möbler eller svarvbommar. En kylare med fläkt till en mazda 323 4wd. 600kr [img]http://ajden.se/saljes/mazda kylare.JPG[/img] En Eton M90 som jag fick för mig att jag skulle ha på skotern men jag kom på att den kanske blev lite för stor 2500kr En Audi 012 låda från en diesel passat som inte ska ha gått speciellt långt. 2500kr En sandloppa utan motor, men lådan sitter där, byggd på en vw buss. 500kr En Austin E-serie motor med låda borde funka bra att sätta i sandloppan 500kr, eller paket pris 700 om du tar både sandloppan och motorn. En hel låda fylld med vw förgasare i olika skick, 500kr. En liten IC 100kr Sen några grejer som jag säljer på firman. Priserna är ink moms. En Cebora maskinbrännare till plasma, dom brukar använda dom när de byter brännare på ex Esab plasmor 2500kr Lite olika grenrör som blivit liggande en längre tid pga oseriösa köpare m.m rosten på ett par av dom blästrar jag bort innan leverans. Börjar uppe i vänstra hörnet: Volvo 8v med t3 fläns och hks wg utgång, nedmonterad turbo 2800kr Volvo X40 typ2 t04 turbo fläns och wg utgång utan fläns 3500kr Lancia/fiat 8v med t3 fläns 3200kr Volvo X40 typ1 t04 turbo fläns och wg utgång utan fläns 3500kr Volvo X40 typ1 t3 turbo fläns 2800kr Volvo 850 genrör med t3 fläns 3800kr De flesta grejerna kan jag skicka, men inte motorn och sandloppan. Annars finns alla saker att hämta i Sundsvall 070-2581705 |
![]() |
SÄLJES
|
3011 besök totalt |