Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 5839 besök totalt |
Re:
haha, vad kul Magnus och jag hade..... C1 på winterfriktionsdäck har varken fäste eller acceleration men det kan inte alltid översättas i mest kul på banan ![]() och kul att jämföra åkstilar mellan Magnus och mig....... ![]() ![]() fast jag är bättre på vänsterbromsa fortfarande ![]() ![]() |
||||||
Tack själv för att jag fick komma, det vart en kul dag med mycket körning för min del. Tröjan vart alldeles dyngsur efter sista passet... ![]() En bild på när jag dabbade mig... ![]() Niklas: Kanonbilder som vanligt! ![]() Du råkar inte ha någon bild på en röd/svart/gul/grön/blå Påffe som är ute och kör? _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
Tack själv för att jag fick komma, det vart en kul dag med mycket körning för min del. Tröjan vart alldeles dyngsur efter sista passet... ![]() En bild på när jag dabbade mig... Ja Marcus du nötte på duktigt, ![]() ![]() Jag tycke banan blev skit bra. ![]() _________________ Jonas Haag |
||||||
Tog lite bilder innan mitt första pass, sen hade jag ju lixåm inte tid ....
![]() Har lite moddningar som måste göras till nästa år. Ratten kommer vara närmare redan till helgen, Håll till godo med det lilla. [img] ![]() [/img] ![]() [img] ![]() [/img] ![]() [img] ![]() _________________ Torbjörn Zetterström |
||||||
Re:
Äh, magnus.... du kan inte erkänna att vi någonsin vart omkörda av någon....... vi sladdade mest av alla iaf.... (iaf av dom som inte snurrade ;-) ) Jag borde starta en entypsklass med dom 3 märkena som bygger likadana bilar... Och kräva alla kör på smala gatdäck för mesta möjliga sladdar ![]() |
||||||
Re:
Ja den är löljigt rolig när man har lite fart, vill man svänga lite extra så lyfter man bara en aning på gasen, bilen släpper ut rumpan o så går man på (den lilla) gasen igen o fortsätter ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Tyvärr så plåtade jag inte så mycket, så alla kom inte med. ![]()
Nej, tyvärr. Som sagt så plåtade jag inte så mycket. Det var för trevligt att stå att snacka skit/åka med/köra... ![]()
Jag antar att krokodil är Cayman? Isåfall har jag en. ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Bmw se7en kränger ju nästan lika mycket ![]() Ser ut att ha varit en hel del roliga bildar där ![]() _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 5839 besök totalt |