Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2442 besök totalt |
GPL vs the real thing video
Hittade min gamla split screen video som Jörund hjälpte mig att göra. Jag kör F1 1967 och Fredrik Ekblom kör GT3 EDIT: Redan 2004 skrev jag "hittade min gamla" video. Undrar vilket årtusende Jörund och jag plockade ihop filmen. Länge sen är det hursomhelst. Och Jörund finns inte mer. Numera finns videon här: _________________ ![]() |
||||
har du adressen vore det lättare..
![]() edit: är det ftp://koni.no-ip.biz kommer ja inte in med något av mina program.. ( explorer, WinCommander eller GetRight Browser _________________ MackeMaehlum |
||||
_________________ ![]() |
||||
Nu funkade det plötsligt att komma in
![]() http://koni.no-ip.biz/film/rejsa/Sim _________________ ![]() |
||||
Re:
Kul!!! Lade hur-många-varv-som-helst på NS med GPL, helt överlägset racesim på sin tid. Har inte kört det på många år nu men det vore nog kul att testa med dagens datorer. Hade skitsvårt att komma under 8:20 på den tiden men med bättre dator = minimalt med lag borde det kunna gå! Mvh Jonas (bilspels-testchef på Auto Motor & Sport på den tiden ![]() _________________ Jonas Thiger Porsche 997 GT3 -08 Porsche 964 turbo -91 SÅLD! Porsche 964 C2 -90 SÅLD! PCS 4205 |
||||
Re:
Ja, det var tufft med alla deadlines som gjorde att man fick sitta långt in på nätterna och köra för att hinna utvärdera i tid! ![]() _________________ Jonas Thiger Porsche 997 GT3 -08 Porsche 964 turbo -91 SÅLD! Porsche 964 C2 -90 SÅLD! PCS 4205 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2442 besök totalt |