Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
4359 besök totalt |
Grillhaxe, ringen lögner och nån öl på lördag 17/9??
Tjena Jag och en kompis ska ner till ringen i helgen... ![]() Vad sägs om lite mat och snack på Lindenhof (i Nurburg) på lördag kväll 17/9?? läge att boka bord om vi blir ett gäng... anmäl ert intresse i tråden så ska jag maila Renate på Lindenhof för att boka bord Norskligan?? fler trevlig folk?? _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
Då kör vi lördag istället.. ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
Perfekt, vi är 5 stycken (inkluderad Magnus ovanför), blir trevligt ! _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||
Re:
Ska forsöka fixa det, vi flyger (el så hadde vi ju redan bookat med kvällskäk hos dig), men jag släpper ut paketet straks vi ser land efter å ha passerat Danmark ! Takkar så mycket ![]() _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||
Re:
flyga? hmpf.. ni börjar bli gamla gubbar ![]() jaja kör ni förbi här så bara hojta till ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Satt själv och funderade om någon mer skulle ner i helgen, bra gjort Fredrik
![]() Jag och tjejen åker ner torsdag kväll(Finnline) och landar väl där på fredag em, så det blir väl mat då med någonstans, lördagen åker vi till Frankfurt mässan(IAA) men sluter gärna upp på kvällen på Linden ![]() om vi är trevliga återstår att se ![]() Se upp för en vit långsam VW Tiguan på banan ![]() ![]() Hur dax? kl20-21? ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
Japp, gamla gubbar ![]() Vi kjör ned bilen vanligvis rundt påsk tider och hem sist i oktober. Resten av året flyger vi mest (skit)billigt med Ryanair til Frankfurt-hahn ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Den kopierar jag & min sambo om det finns plats för fler?? _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
Re:
Inga problem... Jättetrevligt! Vi är uppe i 13 nu så är där fler som vill hänga på så får jag nog meddela Lindenhof. _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Vi är ju ett gäng som är nere..
Ska käka där ikväll oxå tänkte vi.. Narin >> Tyckte jag kände igen dig på båten:) Stog bakom Touranen ![]() _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||
Tack alla för en trevlig kväll och helg
![]() Grillhaxen visade sig vara för bra för mig..... (hamburgartallriken man åt vid 4 kanske inte var det smartaste draget den dagen ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
Jo, det va en jättetrevlig hälg och kväll på Lindenhof och Kleine Kneipe, takkar til dig som tog iniativet och resulterade i en superträvlig hälg och några fina varv i en något finare bil än vår 325 ![]() _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||
Re:
Ja det var en väldigt trevlig kväll, den tackar vi för.. _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
Hemma igen efter en synnerligen trevlig vecka.
Kan instämma i vad andra redan skrivit och tacka Fredrik för ett mycket gott initiativ och alla andra för en trevlig middag. Sedan vill både Anette och jag tacka Magnus och Martin för en inspirerende tur som beifahrer, veldig morsomt og verdsatt. Vi tilbyr ett sete neste gang vi mötes! _________________ Dick Mikael Östelius |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
4359 besök totalt |