Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5162 besök totalt |
Notis för oss östgötar...
PowerShop i Linköping är återförsäljare för Dalhems och kommer om "14 dagar" att fått hem stolar till en liten utställning, mestadels Sabelt om jag minns rätt? Eller var det OMP? ![]() De tar även hem overaller, hjälmar, skor & sånt via Dalhems med samma priser som i Dalhems-katalogen. Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
I Bilsport Börsen #2 fanns en liten blänkare för Wangbergs Motorsport på Barhällsgatan 1 i Linköping. De säljer OMP, Sparco, Sabelt, mm. Telefonnumret är (013)-12 38 50
/ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||
Jag var där i lördags förmiddag med ÖSK och provade ut handskar och skor!... Dom hade en 4-5 provstolar hemma där då (för smala för lilla mej dock) men skulle som sagt få hem fler framöver,och det var väl mest Sabelt stolar då tror jag... _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||
Re: butik för rejs-kläder?
Nu vet jag inte om du har handlat dina saker än, men Barkarby Kart Shop har visning i helgen, eller gokartmässa som de kallar det: www.tegnelius-motor.se/ Vet dock inte hur mycket kläder de har, men en del har de i varje fall. Jag skall dit och köpa mig ett bättre revbensskydd. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5162 besök totalt |