| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
butik för rejs-kläder?
|
4 besök senaste veckan (5181 totalt) |
|
Notis för oss östgötar...
PowerShop i Linköping är återförsäljare för Dalhems och kommer om "14 dagar" att fått hem stolar till en liten utställning, mestadels Sabelt om jag minns rätt? Eller var det OMP?
De tar även hem overaller, hjälmar, skor & sånt via Dalhems med samma priser som i Dalhems-katalogen. Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
I Bilsport Börsen #2 fanns en liten blänkare för Wangbergs Motorsport på Barhällsgatan 1 i Linköping. De säljer OMP, Sparco, Sabelt, mm. Telefonnumret är (013)-12 38 50
/ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||
Jag var där i lördags förmiddag med ÖSK och provade ut handskar och skor!... Dom hade en 4-5 provstolar hemma där då (för smala för lilla mej dock) men skulle som sagt få hem fler framöver,och det var väl mest Sabelt stolar då tror jag... _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
Re: butik för rejs-kläder?
Nu vet jag inte om du har handlat dina saker än, men Barkarby Kart Shop har visning i helgen, eller gokartmässa som de kallar det: www.tegnelius-motor.se/ Vet dock inte hur mycket kläder de har, men en del har de i varje fall. Jag skall dit och köpa mig ett bättre revbensskydd.
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
butik för rejs-kläder?
|
4 besök senaste veckan (5181 totalt) |