| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 318is -90
|
1158 besök totalt |
|
Hej! Nu vill jag göra mig av med min 318is på grund av återfall inom rallysvängen. Bilen: Bmw 318is -90 22xxx mil (nyservad med nya oljor i diff, motor & vxl-låda för ca 300mil sedan) Nya bromsar runt om: Slitsade skivor fram och standard bak, originalbelägg runt om. Ny väghållningssats (stötdämpare & fjädrar 60/40) runt om, ligger fint på vägen/banan. Jämn och bra kompression i alla cylindrar.
Ytrost finns en del, främst i nederdelen av dörrarna, i bakre skärmkanterna och på bagageluckan. Lite dålig tomgång just nu på grund av någon slang som torrspruckit lite (sitter bra till, bytet har bara inte blivit av). Vänster länkarmsbussning fram är lite dålig, har nya som antingen skickas med eller monteras innan köp. En perfekt bil för den som vill börja köra bana eller konbana. Besiktad till mars, skattad till april. I stort sett nya däck runt om, en uppsättning r-däck på fälg (2st r888 & 2st a048) och 3st lösa kan medfölja vid affär utan prut. Finfina vinterdäck medföljer som räcker flera säsonger! (bara de värda ca 2500:-) Bilen finns i Aneby. Pris: ca. 11000:- Mvh Jonas Ström 0705226678 jonas_brev@hotmail.com _________________ Jonas Ström |
![]() |
SÄLJES
|
1158 besök totalt |