Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3327 besök totalt |
Ny bra relativt omfattande app om ringen
Jag vet inte om detta är oldnews för den stora massan men för mig var det en nyhet och en trevlig sådan. Appen finns till både ajfån och Android Appen är omfattande och verkar genomtänkt, det verkar dessutom som dom fortsätter att utveckla den i rask takt. http://www.nurburgringinfo.com/ För androider går det bra att scanna denna kod ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
|
||||||||||
Den var ny för mig!
Här är en annan.. http://www.appbrain.com/app/nurburgr _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||||
Re:
Den har man ju kört i omgångar men den känns lite förlegad nu med denna. Den gamla upplevde jag som lite hemmameckad. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Jag håller helt med! Med den nya kan man t.o.m plåta sig själv när man står o tankar på ED ![]() Undrar om man är fingerfärdig nog att göra det samma när man passerar Breidscheid..? ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||||
Re:
Näe håll nu båda händera på ratten Pär! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Den kommentaren kunde man se komma på ganska långt håll.. ![]() ![]() okej då, jag följer väl Polis-Johans rekommendationer.. ![]() Men hur sjutton jag skall kunna tanka..med båda händerna på ratten, fattar inte jag.. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||||
Re:
Men du tar dig väl några varv iaf??? ![]() _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||||||
Re:
Äsch knäpp lite med fingrarna nere på Döttinger höhe så kommer lillgubben ut och hjälper dig. Alternativt kan jag vara din tankgosse om du står för alla omkostander och låter mig varmköra bilen varje dag ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Såg att appen nu fått en liten update som verkar vettig
Nyheter i den här versionen: 1.Directory has been added listing guesthouses, hotels, race car hire companies etc 2.Minor bug fixes Frågan är om detta är ett officiell app från dom själva, det som gjorde mig LIIITE misstänksam var att första hotellet var ett som låg 200m från komplexet och det var INTE Dorint. Risken är ju då att den blir lite vad skall man säga vinklad åt "rätt håll" för deras intressen. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
3327 besök totalt |