Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1002 besök totalt |
SÄLJES: Bmw E30 SÅLD
Hej Ska sälja mitt projekt pga av att jag har köpt en Bmw 2002 ist. Bilen i fråga är en Bmw E30 320 med en 323 motor. Värsta rosten i golvet är uppsvetsad (dock är jag knappast ett svetsproffs), finns mer rost att göra iordning ![]() Bilen är även rensad på inredning men en del finns kvar. Nu till det positiva! Bilen är besiktiad och skattad Sen har jag bytt mycket saker som: Nya länkarmar fram 1800 kr Nya hjullager 800 kr Nya Polythan bustningar (bytt fram men har ett komplett sett liggandes) 2500 kr Nya K-SPORTS coilovers "trackday" 9860 kr Ny renoverade fjäderben 500 KR Nya performance friction sp6 belägg fram 1500 KR Cobra sportstol Nästan nya Nankang däck Svarvad special växelspak 1020 KR Plus att jag har lite olika R-däck som ev kan skickas med. DESSA DELARNA HAR RULLAT MINDRE ÄN 300 MIL! Jag har bara kört Bmw SC springbreak i våras med bilen på bana. Perfekt bil att bygga vidare på elr ta delar ifrån, elr varför inte köra på isen med? Pris vid snabb affär: 12 000:- Simon Lagnelöv 0708-783918 ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1002 besök totalt |