| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Mazda 323 GTR PROJEKT.
|
4651 besök totalt |
|
Nu har jag bestämmt mig efter mkt funderande. Bilen Skall säljas till någon som har tid och ork att färdigställa den. Jag har tröttnat på bilbygge och cyklar hellre, samt umgås Med min dotter istället för att vara i garaget.. Så vad är det för något då? Det är en Mazda 323 GTR från 1992. Under ombyggnation till Toyota GT4 Drivlina. Mkt arbete nerlagt. Rost finns på några ställen. Bilen är i bruksskick inte i utställningsskick! Delar jag har till bygget. Hemsnidat grenrör (ej klart) Airesearch T04 Turbo MegaSquirt sprut. Innovate LC-1 bredbandslambda Apexi Turbotimer Wastegate från KL racing Auto Gauge mätare (oljetryck, oljetemp samt Laddtryck) Sotningssats med Ståltopppackning. H&R Sänkningssats. Walbropump i tanken Fjädrad 6 sinter original fjäderbensstag fram 2,5" avgas med 1 dämpare (måste anpassas till nya turbon) 3" downpipe till original turbo Motorn renoverad av föregående ägaren. Med lager och allt. Gamla blocket samt toppen får ni med. samt massa interna delar från den motorn. stakar kolvar överfall m.m Växellåda från Toyota Celica ST165 samt adapter för Att få den att passa på mazdamotorn. Bakklump från samma bil med adapters för att förlänga drivaxlarna 15" original fälgar svartsprayade med slut däck 16" ACE alufälgar utan däck. 14" original plåtisar med friktionsdäck Pris 35000 Bvsa. Bilen finns i pålsboda/örebro Med vänlig hälsning. Niklas Första kontakt via : niklas.osterman@meca.se
_________________ Niklas Österman |
||
|
Inte såld ännu
Till salu igen pga krånglig köpare... Vill helst bli av med den före vintern då jag behöver platsen i garaget. NYTT PRIS 28000:- Billigare lär ni inte hitta en GTR.. Mvh Niklas 070-3977315. _________________ Niklas Österman |
||
|
_________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||
![]() |
SÄLJES
|
4651 besök totalt |