| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Corvette C5 orginalfälgar Billigt
|
1687 besök totalt |
|
4st Corvette C5 Alufälgar säljes. Sitter utslitna 245or fram och 275or bak. Dessa kan monteras av om så önskas. 17" fälgar , 5 breda ekrar , fälgarna är från -98. 2 olika bredd, men det vet ni som är insatta vilken det är. Klarlacksläpp på alla och ett litet märke på 2 av fälgarna efter typ närgången trottoarkant.. Perfekt till busdäcken eller att ställa undan bilen på under vintern. 1200:- , finns i Halmstad Mvh Emil , o7o316115o eller PM med eran mailadress om bild önskas. _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
|
Dom har alltså dessa mått?
"Fram: 17x8.5", 2 1/4" offset, 7" backspacing, P245/45ZR17" "Bak: 18x9.5", 2 1/2" offset, 7 2/3" backspacing, P275/40ZR18" Är i så fall intresserad av bara fälgarna, men då måste dom skickas eftersom jag bor i Ö-vik (ca 90 mil norrut) _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
|
Japp!
Du hade så rätt! 17" fram och 18" bak. Jag har en bild i mobilen på dem... Maila mig på audi.quattro snabelA Telia.com om du vill ha en bild på hur de ser ut... Går självklart att ta av däcken , har egen maskin.. Bussgods har bra priser på att skicka fälgar. Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
![]() |
SÄLJES
|
1687 besök totalt |