| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Audi sport ratt
|
3287 besök totalt |
|
orginal Audi sport ratt 3ekrad passar bla audi C4 karossen (obs ej S2/s4 ratten) pris 500kr eller högtbjudande +ev frakt finns i piteå _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||
|
Bild..
Hejsan! Maila gärna en bild på vilken modell det är. Jag tror det är en som jag vill ha , men hemskt gärna en bild. Mvh Emil . Audi.quattro@telia.com _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
|
Njae...
Hejsan! Jag hade gärna köpt den, men en bild på just den ratten som ska säljas och inte en annan tagen bild hade uppskattats. Vi är nog många som vill se hur slitage mm är på just din ratt... Så släng upp en autentisk bild, sen kan man nog diskutera. Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
|
Re:
högsta budet är på 700kr nu men det är ju bra pris gämfört med 2500kr _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||
|
Sålt till en kille som bjöd 850kr men han har inte hört av sig om sin adress och det var i måndags kväll jag skickade det.
är helt komplett med nav så nu är den åter igen ute. högst bjudande får den bjuder nån 900kr+frakt skickar jag den i morgon _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||
|
finns det inga andra skador på de ställen som INTE syns enligt bild så bjuder jag 900kr + frakt
Återkom så skickar jag dig adress & andra uppgifter du må vilja ha/behöva. mvh _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||
![]() |
SÄLJES
|
3287 besök totalt |