Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (3042 totalt) |
SÄLJES: Mazda MX-5 1,6 -92, Höstpris! SÅLD! SÅLD! SÅLD!
Dags att sälja min välvårdade MX-5 NA 1,6 -92 som gått lite drygt 17000 mil som jag har haft som ban- och pendlarbil de två senaste somrarna. Nybesiktigad idag utan anmärkning. Utrustning: Elhissar, CD-stereo med bra högtalare. Bilen var helt original när jag köpte den och alla originaldelar finns kvar. Följande har gjorts i min ägo: -Kamrem bytt. -Fläktrem bytt. -Ny cab och regnränna i vintras. -Sänkt med cobra suspension fjädrar. -Öppet avskärmat luftfilter. -Satt i SBF godkänd störtbåge. Nylackad i vintras. -EBC Yellowstuff bromsbelägg runt om. Helt nya fram för ett par veckor sedan. -HEL stålomspunna bromsslangar runtom. -Ny sportratt Bromsolja och motorolja (Castrol edge sport 10W-60) och filter bytt med täta intervaller! Bytt olja i växellåda och diff i vintras. Till bilen finns en uppsättning 15" alufälgar med Toyo R888 205/50-15", en uppsättning lösa Yokohama A048 185/55-14" och en uppsättning helt nya sommardäck 195/60-14" på 14"-originalfälg. Rostfri. Bra utgångsobjekt för cupbygge! Pris: 39 900 SEK utan R-däck. R-däcken fås med för en liten extra slant om man vill. Bilen finns i Mjölby. Andreas Nilsson, tel: 0761855660 _________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
_________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
![]() Kan tänka mig byte mot kombi eller SUV med dragkrok, alternativt Renault clio sport eller lite banpreppad BMW. _________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
Nytt höstpris!
39 900 kr utan R-däck. R-däcken fås med för en liten extra slant om man vill. _________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
Sista chansen nu! Jag har den påställd veckan ut sedan ställs den undan och kommer ut till försäljning i vår igen till "vårpris".
_________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (3042 totalt) |