Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 3 besök senaste veckan (30830 totalt) |
Re:
Jag vet inte varför men jag gillar det franska stuket med gula lampor. ![]() Kan det vara Le Mans känslan kanske? _________________ Bo Wihlborg |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Thats the way aha - I like it! ![]() (Fast personligen gillar jag nog bromsluftintag bättre än de gula dimljusen...) Style5:or på M3E30 funkar klockrent, tror t.o.m. ni var två med detta på Knutstorp i helgen. (Skönt att se att bilen "slipper" de svarta opassande fälgarna som satt på tidigare.) _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
Re:
Style5:or på M3E30 funkar klockrent, tror t.o.m. ni var två med detta på Knutstorp i helgen. (Skönt att se att bilen "slipper" de svarta opassande fälgarna som satt på tidigare.)[/quote] det är inte bbs style5 på min bil bara så du vet.. ![]() _________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||
sjukt läcker m3!
bmw tokarna på jobb stog ju o dräglade när du kom rullande med den ![]() mvh/Däckkrängarn ![]() _________________ Roger Dahlén Min älskling är 40år gammal och har ett hjärta av gjutjärn! |
||||
Re:
Jag kör inte så fort så det spelar nog ingen roll! utseende före funktion!! ![]() _________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||
Re:
Det gör inte Sörpan iheller han är mest inne på rejsa o gnäller, barar någon timme sedan han var i gnällde i min tråd, jag tror han börjar bli gammal! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Det kallas "armchair enthusiast"... ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re: Riktigt nice bil.
Hej! De finns här: http://www.schmiedmann.se/3_serien/e _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 3 besök senaste veckan (30830 totalt) |