Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2829 besök totalt |
SÄLJES: 2x Opel Kadett GSI 8v
Pga tidsbrist/platsbrist, känner jag mig nu tyvärr tvungen att eventuellt sälja mina projekt. Bil A: Kadett GSI 2.0 8v byggd för banåkning, men just nu totalt nerplockad för genomgång/förbättringsarbete. Kaross: Rolfstorps bur, Mattig plast huv, plastrutor runt om, Sparco stol GA 4-punktsbälte, växellampa, Zender front läpp, mm. Chassi: Bilstein Racing dämpare, justerbart coilover ben fram med H&R fjädrar, Irmscher Grupp N fjädrar bak, 308mm's bromsar från 9-5 Aero fram, 16v bakaxel, powerflex bussningar. Stålomspunna bromsslangar, 17"fälgar med 205/40 däck, mm. Motor: C20NE, ENEM portad topp, T9/F6 kamaxel, Irmcher insug, Irmscher extractor grenrör, Jamex luftfilter, justerbar bränsletrycksregulator, mm. Ställning med hjul som är tippbar för att kunna komma till under karossen och för att lätta förflytta den i garaget. Bil B: Kadett GSI 2.0 16v/8v byggd för besiktning, men just nu nerplockad för rostlagning. Motor C20NE, nya framskärmar i plåt, mm. Maila för mer info, det finns mycket mer delar än vad jag nämnt ovan, ett garage på 70m2 är fyllt till breden med delar till dessa bilar. Mycket av delarnaär nya och aldrig monterade/använda och mycket var nästan nytt på bil A innan den revs. Gick en sommar efter renoveringen tills jag rev den igen. Som sagt PM'a för mer info bilder. /Henrik _________________ Henrik Fredman |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2829 besök totalt |