Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27 >> 4 besök senaste veckan (129257 totalt) |
Re:
+1 _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Klassar verkligen Minin in i roadsport? Sportig är den men det är ingen sportbil.
Hoppas du får ut den i tävlan, en Mini i roadsport hade sett riktigt tufft ut ![]() _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||
Dvorak,
Det lämnar jag åt andra att bestämma, Annars är det "bara" att starta upp en motsvarande Roadsport- tävingsserie för alla oavsett om bilen anses vara "sportbil". Inkluderat användandet av enbart båge eller halvbur. Ett förslag som är en variant av detta ligger sedan 2010 i en låda hos SBF ![]() Själv är jag mindre intresserad av Roadsport då BMW Cup är det mest självklara första valet för mig ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Jag tog den som jag specificerade i somras, men som sedan Joakim bestämde att han själv ville ha när den kom ![]() ![]() Specifikation Färg: Alpinvit Tillval: Lägsta möjliga vikt Övrigt: M-ränder En högst normal och detaljerad specifikation alltså från sådana som oss ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Ok så du köpte den bilen han har alltså ? _________________ Patrik Skoog |
||||||
Jag som trodde bilden ovan sa allt
![]() Som Skorven skrev. Typ något sådant här: ![]() ...fast just nu ser den lite mer ut så här: ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Äh, har ingen koll på sånt modärnt stylinggrejs. 1M, ja då säger jag GRATTIS! J****ar vad skoj du kommer få i sommar ![]() ![]() ![]() Kommer du kunna köra en säsong med den i originalskick eller kliar det redan i fingrarna att fixa med skoj saker med bilen? Den inbjuder ju något enormt till "uppgraderingar" ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Herr Thomé,
självklart kliar det i fingrarna, men ett bilinköp, och en bostadsrenovering har tömt spargrisen. Det blir enbart "Gaute-stajl" 2012: BMW Original med 45 graders driftsvinkel ![]() Inför 2013 siktar jag enbart på "smärre" modifieringar. Mer behövs inte... Tack för alla grattis , men tills biltråden kommer upp är inget 100%. Murphy finns överallt. Redo att adopteras i april. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Haha, den har man hört innan ![]() Grymt cool bil, stort grattis! PS. Snart har någon chansen att köpa en perfekt moddad GP i kanonskick! _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27 >> 4 besök senaste veckan (129257 totalt) |