| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
MINI Cooper S Works GP -06 MINI Cup
|
58 besök senaste veckan (129853 totalt) |
|
Re:
+1 _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Klassar verkligen Minin in i roadsport? Sportig är den men det är ingen sportbil.
Hoppas du får ut den i tävlan, en Mini i roadsport hade sett riktigt tufft ut _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10 Hakosuka, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||||||
|
Dvorak,
Det lämnar jag åt andra att bestämma, Annars är det "bara" att starta upp en motsvarande Roadsport- tävingsserie för alla oavsett om bilen anses vara "sportbil". Inkluderat användandet av enbart båge eller halvbur. Ett förslag som är en variant av detta ligger sedan 2010 i en låda hos SBF
Själv är jag mindre intresserad av Roadsport då BMW Cup är det mest självklara första valet för mig
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Jag tog den som jag specificerade i somras, men som sedan Joakim bestämde att han själv ville ha när den kom
Specifikation Färg: Alpinvit Tillval: Lägsta möjliga vikt Övrigt: M-ränder En högst normal och detaljerad specifikation alltså från sådana som oss
||||||
|
Re:
Ok så du köpte den bilen han har alltså ? _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Jag som trodde bilden ovan sa allt
Som Skorven skrev. Typ något sådant här:
...fast just nu ser den lite mer ut så här:
||||||
|
Re:
Äh, har ingen koll på sånt modärnt stylinggrejs. 1M, ja då säger jag GRATTIS! J****ar vad skoj du kommer få i sommar
Kommer du kunna köra en säsong med den i originalskick eller kliar det redan i fingrarna att fixa med skoj saker med bilen? Den inbjuder ju något enormt till "uppgraderingar" Och den är ju snabb original men ojojoj vilka toksnabba moddade 1M vi kommer se de närmaste åren
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Herr Thomé,
självklart kliar det i fingrarna, men ett bilinköp, och en bostadsrenovering har tömt spargrisen. Det blir enbart "Gaute-stajl" 2012: BMW Original med 45 graders driftsvinkel
Inför 2013 siktar jag enbart på "smärre" modifieringar. Mer behövs inte... Tack för alla grattis , men tills biltråden kommer upp är inget 100%. Murphy finns överallt. Redo att adopteras i april. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Haha, den har man hört innan
Grymt cool bil, stort grattis! PS. Snart har någon chansen att köpa en perfekt moddad GP i kanonskick! _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10 Hakosuka, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
MINI Cooper S Works GP -06 MINI Cup
|
58 besök senaste veckan (129853 totalt) |