| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Hillclimb - Vilken etapp, att dom bara vågar
|
3 besök senaste veckan (1990 totalt) |
|
Hillclimb - Vilken etapp, att dom bara vågar
Satan vad det går Inte mycket marginal till missar där inte.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
Sa**an alltså!
Den där dolda tajta högersvängen precis efter en uppförsbacke och ett redigt krön var ju bra att han visste om
Kollade en till gång på filmen och kikade på hur mycket han rattar, han styr ju inte emot så mycket men det verkar som han då och då får jobba med en del understyrning. Ja herrejösses alltså! _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
http://www.youtube.com/watch?v=lpJ-Y
Det går verkligen så fort på den sträckan. Tiden stämmer också det tar 36s från start till mål. _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Re:
Den såg inte ut att gå lika "ligtning-fast" när man kikar på hur händerna rörs vid styrning och växling. Fort går det hur som helst
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Re:
Jag tror det är ratten som rör på sig och händerna följer bara med. Jag pratar om de små skakningarna alltså inget annat. _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Hmm, säger man sådär så låter det ju nästan enklare. Inget spårval, vart man tar apex osv. Det är ju bara att ratta efter det svarta och gasa så mycket man vågar. Fast den där göken vågar nog fan bra mycket mer än jag.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
Den bilen är underbar. Vilket ljud! Med den farten och de ... hrm ... excelenta avkörningsmöjligheterna borde han nästan vara tvungen att ha pass med sig. Åker han av så lär han flyga så långt att han lika gärna kan landa i ett annat land .
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
"Bara o bara" asså...
_________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |