Satan vad det går Inte mycket marginal till missar där inte.
_________________ Ove Sponton
Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Forumägare
13 Okt 2011 09:45
Sa**an alltså!
Den där dolda tajta högersvängen precis efter en uppförsbacke och ett redigt krön var ju bra att han visste om
Kollade en till gång på filmen och kikade på hur mycket han rattar, han styr ju inte emot så mycket men det verkar som han då och då får jobba med en del understyrning. Ja herrejösses alltså!
_________________ Magnus Thomé
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005
13 Okt 2011 12:07
Senast ändrad av Nisse977, 13 Okt 2011 12:17, ändrad totalt 1 gång
Ser en aning uppspeedad ut om man kikar på hur han rattar.
_________________ Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
Verkligen, ser inte så mycket ut som att köra på lite slipvinkel utan mera att bara hinna ratta så att man är på asfalten ÖHT typ
_________________ Magnus Thomé
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004
Trådstartare
13 Okt 2011 13:50
Hmm, säger man sådär så låter det ju nästan enklare. Inget spårval, vart man tar apex osv. Det är ju bara att ratta efter det svarta och gasa så mycket man vågar. Fast den där göken vågar nog fan bra mycket mer än jag.
Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003
13 Okt 2011 13:59
Blir så där knäsvagt upphetsad av dessa klipp
Kan dock aldrig släppa den här gamla godingen: Motorljudbonus #bmw
_________________ Jörgen Eriksson
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004
Trådstartare
13 Okt 2011 14:11
Den bilen är underbar. Vilket ljud! Med den farten och de ... hrm ... excelenta avkörningsmöjligheterna borde han nästan vara tvungen att ha pass med sig. Åker han av så lär han flyga så långt att han lika gärna kan landa i ett annat land .
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Moderator i ett av underforumen
13 Okt 2011 19:55
2fast4u skrev:
Den bilen är underbar. Vilket ljud! Med den farten och de ... hrm ... excelenta avkörningsmöjligheterna borde han nästan vara tvungen att ha pass med sig. Åker han av så lär han flyga så långt att han lika gärna kan landa i ett annat land .
Hmm, säger man sådär så låter det ju nästan enklare. Inget spårval, vart man tar apex osv. Det är ju bara att ratta efter det svarta och gasa så mycket man vågar. Fast den där göken vågar nog fan bra mycket mer än jag.