Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 8162 besök totalt |
2012-03-9/10 (11) Time Attack på is på Speed Weekend
Vi bygger ut med Time Attack på is på Speed Weekend i vår vinter, isracing banan är min 2,2 km och 30 meter bred där du kan välja att åka träning i 2 dagar på is eller också åka med full tidtagning med transponder av bästa modell från SLC Fredrik Skoghag, du kan åka med egen transponder eller hyra på plats. Vi korar dom snabbaste fordonen totalt på Time Attack på isracingbanan, som vanligt alla mot alla hemmabyggen eller köpehästar vem är snabbast, en spark kanske ![]() Speed Weekend är förbundsneutralt ![]() Mera info på www.Landracing.se anm öppnar 17 okt finns paket boende med reducerat pris, har jag glömt något bara fråga ![]() _________________ Avregistrerad användare |
||||||
ska bli kul med transponder denna gång. iår blire till och köra med nybyggdbil och förhoppningen att komma över 200 i snitt på flygande. jag gissar på att peter werner får en snabb tid på isbanan
![]() ![]() mvh peter _________________ peter sandström |
||||||
Synd bara att det krockar med SM i isracing annars hade det varit roligt att prova.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||
Heavydutta!
![]() Är de tillåtet med kortnabb/långnabb eller får man lugna sig vid rallydäck? Hade redan sneglat på de där eventet till i år men nu blev de ju ännu bättre! _________________ Per Lindqvist ACR 1:40,2 Botniaring 1:59,97 Mittsverige 1:04 Gröndal 42,4 Gelleråsen 1:13,791 Kinnekulle 0:56,86 |
||||||
Re:
Däckval är väl vad man kan kalla fritt på detta arrangemang om jag inte har helt fel. men kolla på http://www.landracing.se/ där finns info om regler mm annars brukar Glenn vara snabb på och svara på forumet eller via mail. mvh peter _________________ peter sandström |
||||||
Kul med svängaktiviteter under vintern osså
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Det gör du rätt i, cittran brädar nog inte ens den simplaste sparken på den isen ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
nej du magnus så lätt kommer du inte undan ![]() ![]() _________________ peter sandström |
||||||
Re:
Jag har kollat med Kurre på IS SM och som han kan se idag så kommer det inte krocka, så vida du inte har insyn i någon klubb som sökt datum som Kurre inte kan se så klart, du får gärna informera om vilken tävling som går 9-10 mars
_________________ Avregistrerad användare |
||||||
Re:
här nere brukar bättre begagnade kosta 500kr/st och sånna som gått lite tester eller bara nån sträcka ca 1000kr/st mvh peter _________________ peter sandström |
||||||
Re:
Ett större problem för dig är att största dimensionen på rallydubb är 16" och det blir svårt att få dit 16" fälg fram på din CSL pga stora bromsar. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Re:
Cittra Super Läcker ![]() Jag tror att Magnus vill testa den lilla Cittran i så fall ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
CSL ![]() Citroen C1 ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Ö-vik har då sökt den 10-11/3 2012 http://www.sbf.se/info/kalender/?fro
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||
Anmäld och betald
![]() Samma startnr som förra året 278. Förra året 2.0L och turbo 213hk, i år 3.2L 6cyl 343Hk ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 8162 besök totalt |