| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: electromotive tec2
|
1335 besök totalt |
|
har ett electromotive tec 2 i min projektbil som ska bytas ut. är mappat för en sugmotor , 3 liters v6a. absolut inte årets modell på sprut, men väldigt simpelt och stabil sprut för låga pengar, va väl typ "bäst i test 95" lr liknande :P kan skicka med coilpack och tändkablar för 6 cyl(går att bygga/programera om för färre cylindrar om man vill, skickar även med MAPsensor, tillhörande tomgånsmotor ,samt lambdasond. även kontacktstycken med en stump kabelhärva. plus såklart manual på svenska , programeringskabel (vanlig comport/9-pinnars) samt programvara. är väll inget för den som vill ha det senaste för monsterbygget, men duger bra till en vässad sugmaskin och kankske en lite seriösare vinter/is-bil. bilen det sitter på nu är fullt körbar med ca 250 hästar. priside är 5000 för sprut inkl allt. pris utan 6 cyl coilpack och tändkablar 4000. finns i norrköping, men kan såklart skickas ingen "support" på sprutet kan jag ge iom det är mappat före jag köpte bilen. annars kan ni ge ett bud vad ni tycker det är värt, har ingen direkt använding för det nu när jag redan köpt tt modernare sprut, byten mot nå raqceparts lr dyl kan med vara intressant. niklas 0735 461153
_________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
![]() |
SÄLJES
|
1335 besök totalt |