Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (1994 totalt) |
Från 2010 års Race of Champions. Michele Mouton gör en liten hoppsan med en av de väldigt få och väldigt dyrbara Audi Sport Quattro S1 som finns kvar. Kul att se att det fortfarande finns förare som törs köra de här bilarna med lite attack så att de inte bara står och samlar damm på något museum
![]() http://www.youtube.com/watch?v=vhBqd _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||
Fungerande länk:
Bilen i fråga ska tydligen vara Audis egen bil från museet. Hoppsan som sagt ![]() _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||
Ja, det är ju en väldigt snäll rullning, men det blev nog inte billigt ändå. Jag tycker bara att det är kul att hon vågar ta i lite med bilen
![]() ![]() _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||
Tycker det är kul att se. De är ju såhär bilarna ska användas, precis på gränsen till bristning. De ser man ju bara på den firman i finland som renoverar dessa gammla bilar, fy fan vad slitna de är ![]() |
||
Ett tävlingsredskap är ju till för att användas, Audi har nog både pengar och kompetens att laga en buckla i taket.
![]() Alltid kul att se "klenoderna" användas ordentligt, detta var ju ganska harmlöst som sagt. Hade nog varit en annan femma om det hade hänt ute i skogen. Jag gillar Micheles "I'm sörrry" ála den engelske polisen i Allå Allå emliga armén. ![]() _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||
det är micheles egna bil. köpt av min kolega anders för en herrans massa år sedan och ja den har varit med om både det ena och det andra innan så en rullning till kan man leva med
![]() mvhdennis ace competition _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (1994 totalt) |