Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (1998 totalt) |
SÄLJES: Banoptimerad Honda Crx V-tec -91
Tjena! Jag har en Crx till salu. Testar att sätta in en annons innan det är dags att ställa in den i garaget för vinterförvaring. Blå Crx vt -91 svensksåld. 22800mil. Nybesiktigad tom Januari 2013. Välservad. Går mycket bra. Weitec HiconTX coilovers. ES bussningar. Röd Golden Eagle bogserögla bak. Bogserögla fram. Skunk2 camberkit bak. Defa larm. Stålomspunna bromsslangar. Integra dc2 ok med cabotech xp8 belägg, Rover/MG 282mm x 25mm skivor fram. Fjäderbensstag bak. Stabilatorstag under bilen bak. AEM luftfilter. Nybytta tändstift. Dc sport grenrör, katersättare (kat medföljer), ny SRS mittdel (i rostfritt), Supersprint bakre del. Apexi vafc II. Shortshifter med Integra type-r knopp. Interga type-r tryckplatta. AEM fuel rail med bränsletryckklocka med dämpvätska. Motor renoverad av en tidigare ägare med prelude lmd, inget vtec ventilslammer. Kolfiberlock över bränslepumpen. Mugenkopia ratt. Racing bromsvätska. odyssey lättviktsbatteri. Brandsläckare monterad framför passagerarstolen. M3-läpp(vinge) på bakluckan. Taklucka ersatt av kolfiberplatta lackad i bilens färg. original Crxstolar sitter i just nu, men 1st race stol med stolsfäste medföljer också. Autometer oljetryck, oljetemp och vattentemp i mittpanelen. 15tums svarta alufälgar 7tum breda, med Toyo r888 r-däck. All inredning bakom stolarna är urplockad. All original inredning medföljer, hatthylla, baksäte, klädsel, paneler och kåpor. Asfaltsmattor bortrensade, hela innergolvet målat svart efter det. Ingen direkt rost va jag har sett. Finns en liten lagning bakom höger bakskärm. Bilen är modifierad för att göra bra ifrån sig på bana, vilket den klarar utmärkt. Otroligt bra väghållning. Jag har kört på 6st bankörningar i sommar och bara behövt göra vanlig service, har inte haft några problem alls. 35000kr. Inte intresserad av byten. Bilen finns i Bankeryd, 1 mil norr om Jönköping. ![]() ![]() _________________ Johan Örneling |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (1998 totalt) |