Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2425 besök totalt |
SÄLJES: Bmw M3 coupe -94
Har en m3 coupe 3,0 -94 att sälja 22000mil s-bok finns Daytonaviolett Mocka/tyg inredning svart Nybes nyskattad Bilstein pss9 clubsport coilovers nästan nytt ca 500mil Tarox slitsade skivor fram med gula pagid belägg Tarox belägg bak Powerflex excentriska länkarms bussningar fram Powerflex bussningar länkarmar bak Supersprint rostfri x-pipe(katersättare) org i fint skick medföljer Simons rostfritt bakre sportavgas(ljuddämpare bak) 17" m3 gt/cab org fälgar smidda med michelin slicks 6*vita blinkers Bilen är utrustad med ac, eltaklucka,elspeglar,elhissar fram samt div std utrustning. Dock är den något rensad, tex ac är bortplockat, golvmattan och div paneler(förberedd för bana mao) Allt finns dock kvar ifall man skulle vilja montera det igen. Bilen är i fint skick för ålder/mil Pris:65000kr Finns i Skåne,Helsingborg Kontakta mig på: 0704880404 torpeden4@hotmail.com _________________ Michael Grönberg |
Här är dom bilderna jag har just nu, ska ordna lite fler.
Dock följer inte dessa fälgar med som är på bilderna. Bilen har ingen rost eller dyl. Jag anser inte att det finns några direkta "defekter" på den heller. Motor/låda känns bra, inga konstiga ljud skrap i låda eller så. Lättaste är ju att komma och kika på bilen och bilda sig en egen uppfattning ![]() ![]() ![]() _________________ Michael Grönberg |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2425 besök totalt |