Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2786 besök totalt |
GTR/997 TURBO/Gumpert lattjar lite
Härlig action på NS ååhh vad gött ljud! creds till www.bridgetogantry.com som tipsade om denna. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Men va f*****N, jag klarar inte av såna här filmer så här års. Blir ju toksugen att åka ner
![]() ![]() CSL'en längtar hem till sina hemtrakter! _________________ ![]() |
||||||||
Re:
kom då så kör vi ner, funkar det om vi drar på dig skygglappar, och rätt musik samt lite hästnarkos eller nåt? ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re:
Typ ![]() ![]() Men CSL'en är fortfarande hos BMW i Segeltorp. _________________ ![]() |
||||||||
Re:
http://www.autegmotorsport.com/news/ ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re:
Känns tråkigt att meddela att jag och Anna (och ett helt gäng till) åker ner på fredag. ![]() ![]() Swiftarna kommer att surra som ilskna getingar runt hela banan. _________________ -- |
||||||||
Re:
Seriösa rapporter med filmer i HD från getingarna är ett krav ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
_________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||||||
Re:
Aaaaaaah! ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Blev imponerad av hur fint den svarade på riktningsförändringar! _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||||
Re:
Slicks!? _________________ ![]() |
||||||||
Re:
I tisdags var det alla helgon helg i Tyskland. På ringen var det TORRT, TOMT och TOKKUL. Helgen ser mkt lovande ut. Torrt och 13-14 grader ![]() _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||||
Re:
Jag tror jag får totalt spel ![]() Ville men kan inte åka. Nä nu tar jag ett glas vin och möter demonerna... _________________ ![]() |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2786 besök totalt |