| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Komplett inredning från Porsche 911 (964) -91 SÅLD
|
2347 besök totalt |
|
Hej, Lägger upp en annons åt en kompis som ännu inte är medlem här på rejsa.nu
/Pelle Bilder på delarna finns i denna länken: http://www.porsche.nu/annonser/index Mårtens beskrivning nedan: Jag skall nu sälja en orginal inredning som suttit i min 964a pga att jag monterat bur, skalstolar etc i min bil. Då jag förmodligen aldrig kommer att montera tillbaka dessa delar i bilen har jag tagit beslutet att sälja delarna till någon som behöver dem bättre. Färgen är grå som på bilderna. Det som ingår är 2 st elstyrda skinnstolar, komplett baksäte, dörrsidor fram, sidopaneler bak, hatthylla inkl högtalare, 2 st tre punktsbälten för baksätet, hela mattan som ligger från baksätet fram till pedalerna och de vanliga golvmattorna (mattorna är inte med på bild). Säljer i första hand helst alla delar tillsammans som ett paket, men kan även eventuellt tänka mig att sälja delarna del för del. Inredningen finns i Malmö/Limhamn. Priset är 5000 kr /Mårten Rosman Maila eller ring för mer information: mtr@novoco.se 0761-88 02 58 _________________ Per Engvall PCS 10506 Porsche 964 C2 -91 |
![]() |
SÄLJES
|
2347 besök totalt |