Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2495 besök totalt |
Problem med markeringar 'oläst tråd' (pil) delvis försvinner
Jag har ett "problem" med att markeringar 'oläst tråd' (pilen) delvis försvinner under inloggning. Detta händer både på jobbet och hemma. Tråkigt när man inte hinner gå igenom favoritavdelningarna på detta eminenta forum innan dom äldsta 'oläst tråd'-markeringar försvinner utan att jag har läst trådarna ifråga. - loggar in med rutan att jag vill loggas in automatiskt vid nästa besök ikryssad. - jag har IE 7 både hemma och på jobbet. (och får inte uppgradera på jobbet.) Mvh _________________ Calle Olsson ![]() |
||||||
Re: Problem med markeringar 'oläst tråd' (pil) delvis försvi
Vet att det är ett problem man kan ha från och till. Eller bara till? Är AFAIK något i forummjukvarans phpBB 2's beteende tyvärr. Provat att radera cookies? _________________ ![]() |
||||||
Jag hade samma problem förut. Precis som Magnus säger så hjälpte det då att radera cookies/rensa cacheminne |
||||||
Fungerar i alla fall tyvärr inte alltid för mej, tex inte när jag loggade in denna gång. Efter kanske 10 minuter försvann alla 'oläst tråd'-markeringar. Jag rensade cookies just innan jag loggade in. _________________ Calle Olsson ![]() |
||||||
Jag vet tyvärr inte varför det strular för vissa ibland, det är så vitt jag vet ett känt problem med phpBB så det kanske finns info om man googlar lite.
Du är inte automatinloggad på mer än en dator kanske? _________________ ![]() |
||||||
Re:
Har samma problem oavsett automatinloggning eller ej. Men jag brukar alltid logga ur så fort som möjligt eftersom oläst-tråd-pilarna förr eller senare brukar försvinna för mej. _________________ Calle Olsson ![]() |
||||||
Re:
Nu har jag kört med opera hemma ett tag och med opera försvinner inte 'oläst tråd'-markeringarna av sej självt . Så Bill Gates verkar vara banditen i dramat! ![]() _________________ Calle Olsson ![]() |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2495 besök totalt |