| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Nordschleife priser 2012
|
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (14432 totalt) |
|
Re: Nordschleife priser 2012
+1 _________________
|
||||||
|
Re: Nordschleife priser 2012
+2 ------------------------------------------------------------------------------------ 25 varvskortet har gått upp 4%, det var förvånansvärt lite tycker jag... |
||||||
|
+3 på det!
Årskort 1445 såg jag. Nån med matte som huvudämne kan ju räkna ut brytpunkten....visst blir 56 varv?... och förra året vad det väl en del "ringen låtsas pengar" man fick till vissa varv? Nåväl, trackdays blir mer o mer intressant. Vi får väl se vad dessa kommer att kosta 2112. _________________ Jens Lanvin |
||||||
|
Re:
Räknar du med att leva 100 år till
|
||||||
|
Re:
Som jag sa innan, matte som huvudämne.... och, ja det räknar jag med, det är därför jag kör så sakta där nere.
_________________ Jens Lanvin |
||||||
|
Re:
Beror på hur mycket "mat pengar" som ingår. Skulle tippa på 100 eur som det var detta året... Break even hamnar runt 73 varv _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||||
|
Re:
Verkar sant.... alltså 74 varv för break even... Typiskt... då måste man köra ännu fler varv för att få ner kostnaden
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||||
|
...och inget 15 varvs kort, 8 varvs kortet försvann ju till 2011. Känns som de är lite cyniska och vill att man köper 25 varvs kortet för 500EUR. Som sagt trackdays känns ju mer och mer lockande.
|
||||||
|
Re:
Jepp trist att dom plockar bort dessa MEN personligen fasar jag för den dagen då 25 kortet försvinner. DÅ är jag mer eller mindre rökt.. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Ja det är inte precis billigt att ta sig fram där nere. Det hade varit roligt att se lite statistik på priserna sedan låt säga år 2000 _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Varsågod http://www.ghbiker.de/nuerburgring_p Från och med 2002 är priserna angivna i euro. _________________ Per Stohm |
||||||
|
Re:
Klockren länk.. Tackar o bugar!!
_________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
|
Re:
Det var inte snällt sagt men så sant, tanken har inte slagit mig men nog hade man sållat en hel del. NU ser ju dock trenden ut att gå åt motsatta hållet tyvärr.. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
![]() |
Nürburgring
Nordschleife priser 2012
|
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (14432 totalt) |