Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 40 besök senaste veckan (25303 totalt) |
Ja vad svänger ni med till korvmojen i vinter?
Själv håller jag kvar i min rostiga gamla brukis, vinterns uppdatering är 360mm omp mocka ratt, rally jp fälgar, nya dunlop sp ice response däck, en m20b25 med annan kam och motornord-chip, nya silentblock/stum diffbussning ![]() ![]() Motor/kupévärmare är skönt, speciellt när det finns "elbils-laddstolpar" på IKEA! Mvh _________________ Mvh Lukas Wiklund Honda S2000 AP1 -00 BMW M535i -87 Ford Granada -85 |
||||
|
||||
Det blir 4wd och turbo i vinter! Chippad Seat Leon med haldex ska förhoppningsvis få mej framåt i vinter på både vägar och isar om det nu blir några.
Planer innan det blir alltför kallt är att blåsa den me olja under samt bygga en 3" downpipe me räserkisse. Hoppas på mycke snå o tjocka isar ![]() ![]() _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Den gule...
Fina och torra vinterdagar händer det att den svarte luftas. Den blåe står fortfarande på verkstad efter 6 månader... ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
min brukis sedan 2½ år tillbaka..
tar en 3.5 mil enkel resa varje dag till o från jobbet, på ca 0,6l/mil när snön faller hjälper jag även vägverket att ploga... ![]() (enda skillnaden är att här sitter sommar puckarna på..) ![]() _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||||
Det blir den vanliga... fast på gamla Rondell 58or med ET13...skodda med nya Dunlop SP Ice Sport.
Kommer gå brett ![]() ![]() |
||||
Sen 2007 åker jag omkring i den här till vardags, året om.
![]() Den är bra, man kan göra så här. ![]() Sängbotten 200x140 cm. Jag kunde sitta och köra, men fick dra fram stolen lite. Utöver lastförmågan och åkkomforten så är det inget märkvärdigt. V6an drar lite lagom mycket bensin, plåten rostar lite här och där. En bruksbil helt enkelt, tillräckligt tråkig för att man ska uppskatta lekbilen på sommaren! _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
|
||||
Det blir denna som under vintern är utrustad med Conti vinterdäck 225/18" fram och 265/18" bak. Bilen är helt utan hjälpmedel. Bara ABS. Precis som det ska vara
![]() ![]() _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 Honda Accord 2,4 -10 |
||||
Åker min Modus. Praktisk, liten, rymlig, bensinsnål och lagom tråkig. En perfekt bruksbil:)
Svårt att hitta bilder på den, men har denna från racerbanan i Reims. En Ford Gt kom förbi gasande medans jag var där. lät gött ![]() ![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||||
Var ju över till UK för en och en halv månad sedan och hämtade hem en billig E46M3:a, denna är nu svenskreggad och klar, 4st dubbfria 235/35-18 på BMW style 71 ligger och väntar på snön.
Den kommer inte gå så jätte mycket i vinter då jag har tjänstebil som får gå till och från jobbet men några kulturer får det allt bli + att jag anmält mig till speedweekend i orsa 9-10Mars där det skall köras Time attack på isen. 16" WRC rallydäck ligger och väntar på hyllan. ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Gammal skrotig Sierra fårn -01 med DOCH motor, fyra nya Hakka 7 ska väl få den och gå kontrollerat brett!!
|
||||
Eller skaffa en plog ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 40 besök senaste veckan (25303 totalt) |