| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 500E RWR chassie med kolfiberkaross och full
|
3 besök senaste veckan (10085 totalt) |
|
Säljer nu min kaross med allt som sitter på den. Är det någon som vill börja med ett extremt bygge så är detta en bra början. Pris: 30 000:- Kontakt via PM. _________________ Stefan Berander |
||||||
|
Är ju nästan bortskänkes gratis för det där priset
Bilder osv: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Jaha det var därför du skulle låna sebbes kärra. Fränt _________________ Markus Jonsson |
||||||
|
Re:
Grattis till en riktigt spännande projektbil (oberoende om det blir en tråd eller inte) :woot: _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Jag (och troligen många andra) som följt Stefans tråd kräver en projekttråd! ![]()
_________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||||||
|
Re:
+1!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
+1!! Det är bara att fortsätta på den gamla projekttråden! Du måste ta ditt sociala-medie-ansvar nu när du köpt ett "känt" bygge.
|
||||||
|
Fan va roligt att du tar dig an o bygga "klart"
Sjukt spännande bygge. +1 på projekttråd |
||||||
|
Re:
Motorrekomendationer: W210 e320 motorn med modellkod M104995 Alt. en 6a med kortare slag: w124 300-24v M104980 Bägge dessa motorer med en turbo på ger dig ca500 hjul hästar & ca 700nm utan problem..
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
|
Re:
Turbos är väl för dom som inte kan bygga motorer? Hoppas verkligen det blir nån stor häftig sugis i denna =)
_________________ Johan Joffs |
||||||
|
Som diskussionerna böljar här så är det väl bara att bogsera annonsen in i "Våra banåkabilar" så finns det en biltråd vare sig ägaren vill eller inte
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
3 besök senaste veckan (10085 totalt) |