Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
738 besök totalt |
Aj mina ögon! Konstiga färger!
EDIT Magnus: bild bortagen. Om ni vill se så tryck bara på alla olästa uppe i "menyn" Ska de se ut såhär eller har min dator fått fnatt? ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
Det är en ren test. Men tanken är att utveckla "alla olästa listan" så att man tydligare ser vilka kategorier trådarna tillhör. Men som sagt, det här är en ren funktionstest.
Vad jag behöver nu är egentligen proffsig designhjälp för att få gjort ett upplägg med ikoner (längst till vänster), färger (måttfullt använda förstås!) och ev att byta ut texten med forumnamnet till designade gifar. Som jag lagt upp det kan man styra det hur man vill men som sagt, det är inte helt lätt att få till en lösning som hjälper och inte blir ett rörigt samelsurium istället. _________________ ![]() |
Kämpa på, det kan ju trilla ut något riktigt bra.
Idén med olika färger är måste nog göras med stor försiktighet för att trådens rubrik inte skall få riktigt berättigande. Hellre lite tristare än svårläst. ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
738 besök totalt |