Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 28975 besök totalt |
Re:
Den är såld. Saknar den emellanåt, fruktansvärt rolig bil. Men åker BMW E21 nu istället ![]() Enda kopplingen jag har till min ex-compact är de stripsen jag skulle haft på bilen, de ska till den nya ägaren såfort han som skar ut dom behagar leverera dom.. Antar att jag får skriva i tråden att den är såld. Kanske göra en ny tråd för min nya gamla bil ![]() _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
Re:
Tråkigt att höra, beträffande den jag körde så gick den till skroten efter en våldsam krasch, men nu är det en sedan som gäller, inte alls samma känsla, men det funkar. Ser fram emot att se en projekttråd om e21'an ![]() _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||
Re:
![]() ![]() |
||||
Soilkiller hoppas du klarade dig bra i den våldsamma kraschen!
![]() Sedan funkar ju säkert bra med. Men compacten är riktigt ball faktiskt ![]() Ja då får jag nog lägga upp en ny tråd på min andra bil snart ![]() Ska man avsluta, eller ta bort, den här tråden på något sätt innan man gör en ny? _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||
Ja, jag blev mest väldigt yr, den snurrade 3-4 varv och slog fronten och baken mot en vall i 80-90.
![]() Compacten är ju helt underbar, fördelen med sedanen är att det är lätt att jobba inne i den. ![]() Ja, det tycker jag du ska göra, skulle vara kul att se. Kan ju låsa den här tråden bara kanske, eller något sånt. _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||
Re:
![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 28975 besök totalt |