Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3939 besök totalt |
SÄLJES: Renault Clio Sport 197 -06
![]() ![]() ![]() ![]() Nu är det dags att sälja Baguetten till förmån för annat. Har ägt den i knappt 2 år nu sedan jag köpte den från bilfirma i originalskick. Alla övriga delar är eftermonterade av mig och det mesta finns dokumenterat i min projekt-tråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php XZD737 Renault Clio Sport 197 -06 6000mil Fullstämplad servicebok med extra oljebyten, även stora 5 år/12000 milservicen gjord 06/11 inkl. kamrem osv på Renault-verkstad, alla kvitton finns. 2,0 L sugmotor 197hk 6 växl. manuell Recaro stolar 6 vxl. CD-stereo Airbag AC ABS ESP antisladd Farthållare Självklart djur- och rökfri. Nästan nya vinterdäck (aldrig vinterkörd i min ägo) Övriga delar: Clio Cup avgassystem Reichard Motorsport 2 uppsättningar Renault Sport Be Bop fälgar H&R Monotube ställbara fjäderben Brembo 4-kolvs ok fram Carbon Lorraine RC6 belägg K-Tec Racing stålomspunna slangar Halvbur Safety Devices H&R Spacers 25mm Clio Cup vinge Clio Cup bogserögla Säljes till förmån för husrenovering och kombibil. PRIS: 119000:- BVSA. Mobil 0702-881414, går även utmärkt att skicka PM eller skicka ett mail på nils.erixon@smartab.com _________________ Nils Erixon |
Tråkigt att du ska sälja
![]() Jag kan gå i god för att det är en riktigt pontent bil, dessutom med en riktigt härlig utstrålning. Ljudet är riktigt grymt och det svart gula färgschemat gör sig hur bra som helst. |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3939 besök totalt |