| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SKÄNKES: Inredning (svart) till BMW 323ti Compact E36
|
1 besök senaste veckan (2146 totalt) |
|
Inredning (svart) till BMW 323ti Compact E36 (OBS! Ej framstolar, baksäte eller bälten) skänkes mot avhämtning i Finspång/Östergötland. Sidoklädsel bak båda sidor:
Mittarmstöd i svart skinn:BORTSKÄNKT
Mittkonsol/förvaringsfack:
Högtalargallar sidovägg golvutrymmet passagerarsida:
Handskfack:
Tröskellister båda sidor:BORTSKÄNKT
Klädsel B-stolpe båda sidor:
Klädsel C-stolpe/bakre högtalare vänster & höger sida:
Solskydd/belysning båda sidor:
Innerbelysning mitten fram:
Innebelysning mitten bak:
Ventilationskanaler vänster & höger sida:
Innertak (svart), kurvhandtag fram/bak, golvmattor fram/bak, bagagerumsmatta, bagagerumsinredning, ljudisolering m.m. Daniel Nilsson Mob.nr: 0707605371 _________________ Daniel Nilsson BMW 323ti Compact -98 - banbilen Nissan 300ZX TwinTurbo -93 - sommarskottet Toyota Aygo 1,0 5-D X-PLAY -17 - skrytbilen |
||||||
|
pallar du så hade jag mer än gäran velat ha armstödet, dock är jag väldigt långt från Finspång.
om du skivar mot en peng eller spar det till vi träffas på banan för det gör vi väl i vår?
Re:
Inredningen är ju inte komplett på något sätt, så det går bra med bara visa delar för det som blir över hamnar på tippen. _________________ Daniel Nilsson BMW 323ti Compact -98 - banbilen Nissan 300ZX TwinTurbo -93 - sommarskottet Toyota Aygo 1,0 5-D X-PLAY -17 - skrytbilen |
||||||
|
Re:
och var när hur ska vi ses ? _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||||
|
Re:
Kan ta med dem till jobbet, såvida du inte vill komma över och hämta dem hemma hos mig. _________________ Daniel Nilsson BMW 323ti Compact -98 - banbilen Nissan 300ZX TwinTurbo -93 - sommarskottet Toyota Aygo 1,0 5-D X-PLAY -17 - skrytbilen |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (2146 totalt) |