| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Billiga BMW Kolfiber-Emblem
|
1686 besök totalt |
|
SÄLJES: Billiga Bmw Kolfiber-Emblem
Hej har några fåtal kolfiber emblem liggandes hemma i dom flesta storlekar. Det måste väl rejsa folket gilla? Kolfiber är race
Bra kvalite, det är äkta kolfiberväv liggandes på metallplatta. Inget plastskräp.
200kr st eller 350kr paret till rejsa folket. finns de flesta storlekar 82mm,73,mm,78mm och passar i princip alla bmw karosser. Frakt tillkommer, men dom väger nästan inget. Bara pm'a mig vilken modell du har så löser vi det. |
||
|
Re:
Skämtar du? Du länkar ett emblem från usa för 20$ som garanterat kostar över 200 svenska kroner med frakt tull och moms. Plus att mina ligger inte hos tveksam ebay snubbe på andra sidan atlanten dom ligger hemma i mitt garage i svedala. . . . . . |
||
|
känns som mats bara ville förstöra annonsen lite :P Tråkigt.. sånt är ej tillåtet på de flesta forum, är de det här?
Är väl ingen direkt nyhet att saker är billigare i usa, ja kan nog länka allt Mats någonsin köpt hemma i sverige billigare i usa. Jag vill iaf ha 4st emblem, 2st till e46 sedan. Sen till e36 coupe. Bjuder du på frakten då? Något paket pris?
_________________ Jimmy Almgren |
||
|
Re:
Kul att du vill ha emblem, Det ska vi nog kunna ordna och självklart bjuder jag på frakten! Lite rabatt kan du också få om du ska ha hela 4stycken. Du har pm!
|
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Billiga BMW Kolfiber-Emblem
|
1686 besök totalt |