| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gunnarracing
|
1 besök senaste veckan (1553 totalt) |
|
_________________ /Nicke Lindgren |
||
Nej, men han har en svensk fru. Firman hette från början Gunner Racing men frun tyckte att det var roligare med Gunnar. Att sedan sonen heter det är en annan historia. Ytterligare en annan historia är att Gunnar Jeanette är den yngste förare (tror han var 18, kommer inte ihåg exakt...) som kommit imål på Le Mans...
_________________ 911SC -82 |
||
Som sagt vilka jädra byggen :woot: !!!
Kolla denna! http://www.gunnarracing.com/project/ _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
|
Att ha det tålamodet och kunnandet som GunnarRacing-gänget har... Ack, en sån vacker dröm!
Lite spännande att följa deras projekt, jag antar att man kan lära sig en hel del om både renovering och om glasfiberarbete där!
(Snart skickar mitt företag en faktura till gunnarracing.com för all förlorad arbetstid... )
Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
_________________ Mattias Widar |
||
|
Grymt bra sida!! Räddar många
timmar på jobbe!
Lite reeeespect till kunden som beställer en 962 för bana OCH gata! Så här skriver Gunnar om motorn "The engine will make between 650-800 horsepower and more, but that depends on how we map the engine for power. A note to the new owner of the G-3: It'll make even more horsepower on nitrous oxide, but the life of the engine will be shortened." Hehe, antar att mycket vill ha mer... _________________ Robert Andersson //Avatarbilen é inte min, sitter bara å torrbryter;) |
||
Missade den tråden! Stackare att först bygga en spyder, som sen inte blir såld, som därefter inte får tävla pga nya regler (?) och sist bygga om den till en coupe igen? Snurrigt värre! /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Bilder o videos
Gunnarracing
|
1 besök senaste veckan (1553 totalt) |