Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
BMW E30 projekt! MASSA NYA DELAR OCH FÄLGAR!
1290 besök totalt
Oelzza
Sjuntorp
Här sen Nov 2010

Trådstartare
Bmw E30 projekt! MASSA NYA DELAR OCH FÄLGAR!

Hej!
Nu ska mitt påbörjade driftingprojekt säljas. Det är en e30 kaross utan taklucka, vill säga lättare!
Bilen är ombygd på så vis att torpedväggen är nygjord och kardantunneln är ändrad så att motorn kommer bak 27 cm. Det innebär en bättre viktfördelning.
Reservhjulsbaljan är bortagen och en egen bakvagn är tillvärkad och är fullt justerbar med 5 seriens diff. Bilen är renskrapad och målad undertill och i hjulhus.
Den är givetvis rostlagad och en bur är monterad enligt race reglemente.

Jag har en mängd delar till bilen: 2st M50 motorer, 2 st växelådor varav en zf låda. Hr coilovers, ny Gt30r Turbo, grenrör för turbokonvertering, ic, alla nya packningar och lager till 1st motor. Nya bussningar, nya bromsslangar och nipplar, bromsvåg, moccaratt, rattnav, motorstyrdon, glasfiberfront, större kyl, Wg, m3 bromsskivor, m3 bromsok. bormsok från 735 med bromsaddaptrar. Projektet säljs helst komplett till ett bra pris! Men om stort intresse för enstaka delar finns, kan jag även tänka mig att sälja de separat.

OBS har även 4st Team Dynamics PRo RACE fälgar vita 17"

(Bilder kan mailas)

Vid intresse ring mig! 0735-10 97 39
Mvh / Johan

Skåne
Här sen Jul 2010

coilovers är det full coilover bak?

bild på glasfiber fronten

samt på bromsvåg, bromsslang och ratt

Mvh

Sjuntorp
Här sen Nov 2010

Trådstartare
Hej kan du inte skicka ett sms så mms ar jag bilder. Det är separat dämpare och fjäder bak. Det är h&rs Racing Kitt. Mvh johan 0735109739 pris beror på vad du köper.

BMW E30 projekt! MASSA NYA DELAR OCH FÄLGAR!
1290 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande