| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: E30-delar Lampor, Tråg, Ventilkåpa, Motorbalk, mm mm
|
2777 besök totalt |
|
Hej! Hittade smått och gott till E30 i gömmorna efter en städ dag
Växellådsbalken är i och för sig till E36/Z3 men annars är det mesta till E30. Sätter ut riktpris, men det är tänjbart. Köpare som vill ha många delar prioriteras så klart. Delarna finns i Göteborg men kan skickas om så önskas.
* Elipsoidstrålkastare (SÅLD) * Röda bakljus passar till och med -87 (SÅLD) * Vita/mörka sidoblinkers (SÅLD) * Rotor + fördelare till gammal E30 typ 323 där fördelaren satt "jämte" toppen (SÅLD) * Motorbalk (SÅLD) * oljetråg (SÅLD) * Ventilkåpa, (blästrad, så det är bara att lacka den) (200kr) * Expantionskärl (Ny BMW original) (SÅLD) * Hydraulslang till kopplingen (Ny BMW original) (SÅLD) * Kylare till 320i, inte gått många mil (SÅLD) * Medbringare för att kunna ha de stora drivaxlarna (535) i diffen (SÅLD) * Styrväxel E30 utan servo (200kr) * Styrknut undre del, helt ny (SÅLD) * Bränslepump Bosch 984, gått ca 200mil (SÅLD) * E36/Z3 växellådsbalk med kuddar (100kr) * VAG N75 laddtrycksventil. Helt ny, jag har bara svetsat på ett fäst-öra (SÅLD) Ventilkåpa, (blästrad, så det är bara att lacka den) (200kr)
Styrväxel E30 utan servo (200kr)
E36/Z3 växellådsbalk med kuddar (100kr)
Tar svar i tråden, pm eller mail. nisse977@hotmail.com _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
|
Reflektorerna ser fina ut tycker jag. Har dock inte använt dem själv.
Hade tänkt ha dom till min bil då mina -87 strålkastare är hårt slitna, men sen har jag turbo i bilen och tryckröret går förbi under strålkastarna till intercoolern i fronten, och det visade sig då bli snålare med plats om jag använder dessa elipsoidstrålkastare jämfört med mina gamla 83-87 lampor... så jag får köra vidare på den varianten. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
![]() |
SÄLJES
|
2777 besök totalt |