| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Cad modell till Grenrörsflänsar
|
2157 besök totalt |
|
Hej. Jag söker Cad filer på grenrörsflänsarna till BMW M60 motorn. Jag skall vattenskära fram ett par flänsar och tänkte att det kan vara någon som har modell på dem och kan tänka sig att dela med sig av dem. Hör gärna av er om ni har och vill hjälpa mig. Mvh/Görgen _________________ Görgen Dahlström |
||
|
Jag har, det är för lösa flänsar (dvs. 8st går åt till en motor) och anpassat för rördiameter 42,4mm (utv.) som pressas ihop för att passa mot avgasporten.
Är det en dxf-fil du behöver, eller? _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||
|
Vad bra. Jag tar gärna emot dem.
Jag hade egentligen tänkt mig hela fläns men det går ju sätta ihop dem. om jag får välja tar jag helst iges eller stp fil men om du inte kan få till det så tar jag emot dxf- och konverterar dem själv. Jag ritar i Catia så om du har i deras format så gärna det. Mvh/Görgen _________________ Görgen Dahlström |
||
|
Jodå, jag har fått mail från dig, dock suttit på utbildning hela dagen!
Förhoppningsvis kan jag skicka filen till dig imorgon (fredag). _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||
|
Re:
Maila ajden också så han kan uppdatera https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Peter Strandberg Alfa Kombi |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2157 besök totalt |