| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: fat pump för olja samt slanguprullare och handtag
|
1750 besök totalt |
|
fat pump för olja passar bäst i ett 205 liters fat men går att ha i ett 60 liter också slangupprullare med över 10 meter slang samt en oljepistol med digitalt räkneverk jag skickar även med en extra pistol som jag har liggandes om det finns intresse för det även denna med digital sen följer det även med en väggkonsoll med spill fat i samt att pistolen hänger bra där ring mig på 031-581015 eller pm eller mail jimmy@jigab.net pris 4000 _________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
|
finns en dålig bild på blocket ... jag ska ta med digitalkamran till jobbet i morgon å fota lite åt dig ..
pumpem är från eurolube slangupprullaren samt handtagen och spilluppsamlaren ärfrån verktygs boden sen är det en hydraul slang i mellan .. postar bilderi morgon _________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
|
_________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
![]() |
SÄLJES
|
1750 besök totalt |