Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Joerund Seims site tillbaka!
996 besök totalt
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002

Trådstartare

Efter hårt jobb har Joerund Seims legendariska hemsida återuppstått. För dem som inte känner Joerund kan jag säga att han var en mycket duktigt MC-förare, god vän och allmänt toppen bra kille som tragiskt omkom i en mc-olycka på Nordslingan för en tid sedan.

Tyvärr har någon profithungrig organisation snott hans gamla domännamn men hans site går numera att finna på

www.joerundseim.com

om ni klickar er vidare till video-sektionen hittar ni en hel del sevärt från Nordslingan.

mvh

Avregistrerad (9105)

Här sen Apr 2003

.....

Bromma
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Mattias Bratt skrev:
BÄST någonsin på slingan?
Tror den mannen hade kunnat klippa Dähnes gamla mcrekord om han fått fortsatt...

Går filmerna att ladda igen??? Måste in och kontorlleras...
Tack för tipset...

Hur definierar man bäst? Joerund var jätte duktig men visst finns det folk som har varit och är snabbare än han var. Jag vet också att han hade den största respekt för Dähnes rekord. Jag är ingen MC-man men vad jag förstår har det ju hänt en hel del på materialsidan sedan Dähne körde sin rekordrunda.

Nåväl inge mening i att spekulera i detta. Det som gjorde Joerund speciell i mitt tycke var att han var så villig att dela med sig av sina erfarenheter. Idag är ju videofilmer från Ringen vardagsmat men när Joerund satte upp sin site var det ju lite av pionjäranda över det hela.

Tack vare att många hjälpts åt att samla ihop alla filmer och generös hjälp med serverplats och bandbredd går det nu att ladda ner del allra flesta filmerna igen.

Avregistrerad (9105)

Här sen Apr 2003

.....

Skåne
Här sen Okt 2003

klart sevärda filmer, kul att det fungerar att ladda ner igen!

Philip Lundh
Citera
Nürburgring
996 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande