Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2924 besök totalt |
E36 M3- 7,34 BTG
http://bridgetogantry.com/2/index.ph Imponerande med tanke på at den är så "lite" modifiserad. _________________ Raymond Andersen |
||
"According to Adam's recent post on the excellent Touristenfahrerforum.de, the car's actually for sale right now for EUR22,000."
Så en VLN-förare ska sälja sin privata bil och ser därför till att sätta en bra tid som gör att vi vanliga dödliga ska tro att bilen är något utöver det vanliga, på så vis är bilen plötsligt värd mer än innan, helt klart smart försäljningsstrategi ![]() ![]() |
||
Jag kollade på bilderna och skrev inlägget ovan via min ajfån. Men även nu vid en större skärm är det svårt att avgöra tycker jag.
![]() På filmen tycker jag inte att det känns som r-däcksuppträdande. Greppet är för mycket av/på. R-däck är imho snällare på gränsen för greppet än vad han verkar köra med? Men, däck är minst sagt olika och kanske hans bil är så lättad att han det påverkar? Det är ju svårt att här bakom tangentbordet avgöra. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
för att ta död på era spekulationer drog jag fram skoltyskan långt bak i huvudet...
detta står i röda rutan: die Reifen perfekt sitzen und eine gute Aufliegefläche haben und die guten Dirrezas. ^^ måste väl bli ungefär: fälgarna passar perfekt och har en god kontaktyta med de fina Direzzorna måste ju tyda på dunlop direzza, och mig veterligen har dunlop inget slicks som heter direzza, bara 02g och 03g... _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||
Re:
se där... lite grävande journalistik ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||
Re:
För att vara lite petig, Reifen betyder däck. Men hur man får ihop satsen på ett snyggt svenskt sätt låter jag vara osagt till jag ser ett större sammanhang. Budskapet verkar iaf vara det du skrev, att allt lirar perfekt. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||
med tanke på att senast jag snacka tyska va i 3an på gymnasiet så har man ju tappat määääääängder..
och det va ju snart 10 år sedan... Så jag är glad jag fattade sammanhanger ![]() Mitt nuvarande jobb är endast svenska aktuellt, och dessförinnan har stora delar av hjärnan upptagits av högskolestudier för att bli maskiningenjör, och där va det fasen inte mycket på tyska mer än ölen... _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||
Imponerande körning och ett för mig övertygande spår jämfört med många andra utnämnda ess som exempelvis Suzuki med Nissan GT-R. Och sexan låter riktigt fint!
_________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2924 besök totalt |