| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: billyft 4 pelare 4500 kg "såld"
|
3108 besök totalt |
|
4 pelar lyft som klarar dom flestsa transport bils fordon samt alla person bilar från minsta lilla mickran till största sprintern på 4 ton .. http://www.blocket.se/goteborg/Billy där finns ett kasst foto på den finns för omgående beskådning samt demontering mvh/ jimmy
Fixade en bild åt dig också, 30 sekunder arbetstid //steffe _________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
|
2sek copy and paste fick detta resultat
Inte så krävande va
4 pelare av märket Ravaglioli lyfter 4500 kg nenab frihjulslyft 2000 kg besiktigad i sommras fungerar kanon har aldrig krånglat förläng 10 cm fram + 10 cm bak tar dom längsta mercedes sprinter av typ 903 samt att dom längsta nya sprinter (906) går att lyfta upp men ej frihjullyfta bel finns modell rav 424 i årsmodell -97 köparen ombesörjer ned montering samt bortforsling . truck finns att låna finns för omgående ned montering förskotts betalning eller kontanter gäller 20.000:- _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
|
_________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
|
alltså ingen som är sugen på en sjukt bra billyft .. har aldrig stött på några begränsningar med denna ..
_________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
|
fick byta annons på blocket så finns lite nya bilder där
http://www.blocket.se/vi/37821131.ht 4 pelare av märket Ravaglioli lyfter 4500 kg lyfter alla personbilar samt alla transport bilar / husbilar nenab frihjulslyft 2000 kg besiktigad i sommras fungerar kanon har aldrig krånglat förläng 10 cm fram + 10 cm bak körbanornas längd är c:a 4,75 tar dom längsta mercedes sprinter av typ 903 samt att dom längsta nya sprinter (906) går att lyfta upp men ej frihjullyfta bel finns modell rav 424 i årsmodell -97 köparen ombesörjer ned montering samt bortforsling . truck finns att låna finns för omgående ned montering förskotts betalning eller kontanter som gäller billift,billyft,4pelarlift,4pelarlyft,4 pelarlift , 4 pelarlyft ,nenab, _________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
![]() |
SÄLJES
|
3108 besök totalt |