Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6569 besök totalt |
Re:
Jo, jag vet att det imagemässigt ligger alltför långt från deras marknadsstrategis "epicenter" ![]() Hursomhelst, synd är det iaf. _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Jag förstår det och det är ju kul med en C30 som är så kul som bilen borde kunna bli. Sedan måste ju den potentiella markanden vara mkt större i Sverige i alla fall. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||||||
Re:
WTCC? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
Polestar finns ju!!?? Vad är problemet på Torslanda!!!?? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Volvo Black R Polestar i begränsad upplaga. Med automatlåda...
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||||
Re:
Tyvärr inget mer än en chippad T5'a. . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||||
Re:
![]()
Är C30'n AWD? Annars lär ju 250 hk + FWD + gissningsvis mikroskopisk utvecklingsbudget för just den här modellen = torquesteer som heter duga? Gissar villt iof och hoppas jag har fel ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Nej, och den har ingen diffbroms. En anledning till att ingen hetare C30 har kommit är ju detta: http://www.vibilagare.se/nyheter/nya Men på vägarna runt Torslanda har man under en längre tid kunnat se en vit C30 med mörkgrå ATS fälgar och texten "Test vehicle" som har ett intressant ljud och imponerande ax... Mer än så vågar jag inte säga, det är ju vad allmänheten kan se. ;-) _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||||||
observera att jag inte har sagt att det kommer en sådan bil, bara att det finns något som går snabbt och låter trevligt.
Kunskapen och möjligheten finns, frågan är bara om viljan/ekonomin också finns. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||||||
Re:
Många tillfällen under resans gång en "testballong" kan fimpas.... _________________ ![]() |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6569 besök totalt |